۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

نماز جمعه فریدن:

خطبه‌های رهبرانقلاب دستاورد دینی و تبلیغی رسا برای مکتب اسلام بود

خطبه‌های رهبرانقلاب دستاورد دینی و تبلیغی رسا برای مکتب اسلام بود

فریدن- امام جمعه فریدن گفت:خطبه‌های رهبرانقلاب دستاورد دینی و تبلیغی رسا برای مکتب اسلام و اهل بیت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه شهرستان فریدن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیش رو بودن هفته‌ی پیوند اولیا و مربیان اظهار کرد: تربیت فرزندان و نوجوان و دانش آموزان بزرگترین سرمایه است که در تربیت این نسل باید ضلع سوم را در نظر گرفت.

ابطحی افزود: تربیت نوجوان سه ضلع دارد منزل، مدرسه، مسجد که مربیان باید نوجوانان را برای حضور در مساجد تشویق کنند چرا که مسجد محیط معنوی و سالمی است که نوجوانان را با احکام و مشکلات جامعه آشنا می‌کند و به آنها انعطاف پذیری می‌آموزد.

وی خطاب به مربیان تاکید کرد: در جلسات اولیا و مربیان از متخصصان استفاده شود و برای برنامه ریزی حضور نوجوان در مساجد از برنامه‌های شیرین و دلپذیر استفاده کنید چون یک کودک یا نوجوان منطق و فلسفه نمی فهمد باید با زبان خودشان با آنها برخورد کرد.

امام جمعه شهرستان فریدن همچنین با اشاره به نماز جمعه هفته‌ی گذشته به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: نماز جمعه هفته گذشته یک نقطه عطف تاریخی در میان هیاهوی تهدید حمله‌ی اسرائیل بود که با حضور میلیون‌ها نفر جمعیت همیشه در صحنه و متدین ایران اسلامی برگزار شد.

ابطحی افزود: مردم ما هر جا احساس کردند باید حضور داشته باشند یاریگر امام و دین بودند و این حضور و ایراد آن خطبه‌ها توسط رهبر ما نشان دهنده ی شجاعت رهبر معظم ایران اسلامی بود.

امام جمعه شهرستان فریدن ضمن اشاره به تأثیر گذاری متن خطبه‌ها و بازتاب آن در فضای مجازی تاکید کرد: خطبه‌های حضرت آقا یک دستاورد و اعمال قدرت نظامی نبود بلکه یک دستاورد دینی بود و تبلیغی رسا بود برای مکتب اهل بیت علیه السلام.

ابطحی تصریح کرد: اسرائیل بداند هر چقدر هم ایران را تهدید کند سران ارتش و سپاه و نیروهای مسلح ما قرص و محکم پای کار خویش هستند و هیچ ترسی در جامعه ما وجود ندارد.

کد خبر 6253474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha